فصل پنجم :جا ماند چشمهایمان روی خاطره باران
 
فصلی از هزار ویک شب قصه ها
هر شب قصه ای
 
 
دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 8:39 ::  نويسنده : شهرزاد

 

فصلی دیگر را آغاز می کنم با تو.. از جاده های خیس جز خاطره ای باقی نمانده است .

تو همچنان به من خیره شده ای و  ترس مبهمی اجازه نمی دهد دل بسپری به جاده هایی که من خوب می شناسم . می دانستم دوست داشتی در این مسیر فقط به من اشاره کنی ، وقتی بیستون را دور می زدیم تا از صدای دلخراش تیشه ی فرهاد گوش هایمان کر  می شد و چشمان باران خورده امان ...

دلت می خواست من هم کوه بتراشم و خاطره باران را برایت حک کنم ولی گوش هایم خسته بودند ، نگاهت را از من دزدی و بلند فریاد زدی نمی خواهم چشمانت را برایم گریان کنی ، و رفتی پشت صخره های سنگی .. شاید می خواستی من در تنهایی از تو بنویسم

گفتم : باید جاده را با هم عبور کنیم .. اما تو دوباره تکرار کردی حالا که معنی نگاهم را نمی فهمی هیچ وقت چشمهایت را برایم گریان نکن .. من مانده بودم وسط جاده ای که هم روبروی تو بود و هم پشت به چشمانت ، همان چشمانی که باران خاطراتش را خیس         می کرد. باز گفتم :   باقی سفر چه می شود ، فصلی دیگر از قصه هزار و یک شبمان باقی مانده است ..

تصمیم با توست یا باید همین جا بمانی و گوش هایت هر روز صدای تیشه مردی را بشنود که می تراشید و می خواند وسوز و آهش جان کوه را آب می کرد ، یا باقی راه را با من ...

تصمیم با توست ، تویی که خاطره باران را رقم زدی..



نظرات شما عزیزان:

soveybeh
ساعت10:32---8 خرداد 1391
سلام شهرزاد جون وبلاگ قشنگی داری...چه زیبا می نویسی...لینکی عزیزم

sara
ساعت8:48---18 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


فصلی از هزار ویک شب قصه ها ، آغازی است بر حرفهای نگفته شهریار... شاید قصه ای یادمان بیاید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فصلی از هزار ویک شب قصه ها و آدرس hezaroyekshab.sh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 9862
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1